Jak nakupovat

Vítejte v internetovém obchodě firmy Zdena Filipová, Slunečná 1072, 370 06 Srubec

Pro Vaši snazší orientaci při nákupu jsme pro Vás připravili informace na níže uvedených odkazech. Nebo využijte rozcestník menu.

  1. Jak nakupovat?
  2. Způsoby a ceny doručení
  3. Způsoby platby
  4. Reklamace
  5. Záruka
  6. Obchodní podmínky

 

Jak nakupovat?

Výběr zboží a vložení do košíku

  • Z katalogu zboží nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberte produkt, který si chcete zakoupit. 
  • Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku. Nezapomeňte na naše Akční nabídky, které pro Vás pravidelně připravujeme.
  • V Košíku zkontrolujte, jestli už máte opravdu vše.

Doprava a způsob platby

  • Doprava přepravní společností Geis
  • Dále si vyberte způsob  úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.

Dodací údaje

  • Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

Odeslání objednávky

  • Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

 

Způsoby a ceny doručení

Zaslání zboží na dobírku

  • Při odběru zboží nad 3 000,- Kč vč. DPH je doprava ZDARMA v rámci ČR!
  • Zboží je zasíláno přepravními společnostmi Geis . Výše poštovného zboží zaslaného na dobírku činí 110,-  Kč/ balík

Dodací lhůta

  • Není-li u popisu objednaného zboží uvedeno jinak, objednávka je expedována do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky. 
  • Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude kupující neprodleně informován emailem nebo telefonicky.
     

Způsoby platby

Při doručení zboží na adresu, posíláme fakturu/daňový doklad automaticky spolu s tímto zbožím.

1. Platba při  převzetí zboží-dobírka / je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit/ …110,- Kč /balík

Při přebírání od doručovatele/PPL/ zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti.

2. Bankovním převodem ……80,- Kč/balík

Platbu bankovním převodem můžete uskutečnit okamžitě po odeslání  objednávky. Jakmile bude příslušná částka připsána na náš bankovní účet u Oberbank 2021151683/8040, zboží bude okamžitě odesláno. Pro pořádek prosíme, uvádějte variabilní symbol (číslo objednávky) pro snadnější identifikaci platby. Připsání platby na náš účet trvá 1 - 2 pracovní dny.

3. Bankovním převodem pro SR.......200,-Kč/balík

(Pro SR pouze platba bankovním převodem)

Platbu bankovním převodem na účet UniCredit Bank SK je možné uskutečnit v Eurech. Předpis platby tzv."Specifikace platby pro e-shop Slovenská Republika" vám bude zaslán na Váš e-mail, kde budou všechny potřebné údaje k úhradě ( příkaz k úhradě).

 Odběr zboží nad 3000,- KČ pro Slovenskou republiku je přepravné 100,- KČ. 

 

Reklamace

Místo uplatnění reklamace

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu.
Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Adresa: Zdena Filipová, Vrbenská 2827, 370 01 České Budějovice

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a reklamační list.

Jak postupovat, když…

je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • GEIS – oznamte do 3 pracovních dnů

zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, napište podrobnosti na filipova@fitex.cz kde Vám poradíme jak dál postupovat. Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Lhůta pro vyřízení reklamace 

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v 30denní lhůtě.
  • V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
  • pokud budeme nuceni k objektivnímu vyjádření předat zboží do zkušebny, budeme vás informovat. 

Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • Reklamace bude oprávněná /nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením, apod./ 
  • Na filipova@fitex.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  • Doložíte výši nákladů/ sken účtenky za poštovné, přepravní list/
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, které posíláme na účet.

Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit v 14denní lhůtě od zakoupení 

Více informací naleznete zde.

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

V případě, že nejste spotřebitel, tzn. Zboží  nakupujete v rámcí své obchodní činnosti, o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu, právo na odstoupení vám nevzniká, tuto možnost obchodní zákoník neuvádí.

Kde zboží vrátit?

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit  zasláním zboží na adresu: Zdena Filipová, Vrbenská 2827, 370 01 Č. Budějovice
Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Kdy a za jakých podmínek dostanete peníze zpět?

Peníze za zboží včetně poštovného Vám zašleme na Váš uvedený bankovní účet nebo poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

U výrobku nesmí dojít k jeho zjevnému opotřebení.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem(např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně.
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší možností je zaslaní žádosti „ Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy“, a nákupního dokladu, který jste obdrželi společně s objednaným zbožím.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

Stručný přehled na závěr

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
  • Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy.

 

Záruka

Ze zákona máte nárok na 2letou záruční lhůtu. Pozor! Při nákupu na  firmu mohou platit odlišné podmínky.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží.
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.